Wiadomości

Pozory mylą, dowód nie

Data publikacji 24.07.2012

Komendant Główny Policji objął honorowym patronatem kolejną edycję kampanii edukacyjnej pod nazwą "Pozory mylą, dowód nie". Organizatatorami tego przedsięwzięcia są Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" oraz Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji.

Komendant Główny Policji objął honorowym patronatem kolejną edycję kampanii edukacyjnej pod nazwą "Pozory mylą, dowód nie". Organizatatorami tego przedsięwzięcia są Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" oraz Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji.
Głównym celem kampanii "Pozory mylą, dowód nie" jest edukacja sprzedawców napojów alkoholowych, poprzez zwracanie uwagi, że dorosły wygląd klienta nie oznacza jego pełnoletności. Istotnym przekazem kampanii jest fakt, że dowody osobiste wydawane są również osobom, które nie ukończyły 18 roku życia, stąd przy zakupie napojów alkoholowych ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w tym dokumencie datę urodzenia. Kampania ma również zwrócić uwagę, że dużą rolę w przeciwdziałaniu sprzedaży alkoholu małoletnim odgrywa właściwa postawa i reakcja dorosłych świadków takich zdarzeń. Z punktu widzenia Policji istotnym celem będzie zwrócenie uwagi na problem spożywania alkoholu przez dzieci i młodzież oraz wzmocnienie dezaprobaty dla tego procederu. Więcej informacji o akcji jest na jej stronie internetowej pod adresem www.pozorymyla.pl

Powrót na górę strony