Kampanie
Rozmiar czcionki
- Rasizm. Walczę, nie milczę. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych prowadzi kampanię Racism. Say it to fight it (Rasizm. Walczę, nie milczę). Akcja skierowana jest do cudzoziemców, dlatego uruchomiona została wielojęzyczna strona internetowa. Ulotki i plakaty będą dostępne w jednostkach Policji, urzędach, na uczelniach i w innych instytucjach publicznych. W realizacji kampanii z MSW współpracuje Agencja DSK.
- Rusza kampania "Dopalacze kradną życie" Dopalacze kradną życie – to nazwa akcji profilaktycznej, łączącej wszystkie osoby, którym zależy na walce z tymi niebezpiecznymi substancjami. Dziś w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, podczas inauguracji kampanii, podpisany został pakt przeciwko dopalaczom. Do akcji dołączyło już wiele osób, m.in. przedstawiciele mediów, środowiska naukowe, sportowcy oraz instytucje i organizacje pozarządowe.
- „KOCHASZ? POWIEDZ STOP WARIATOM DROGOWYM” – II ODSŁONA KAMPANII Konferencją prasową została zainaugurowana druga odsłona kampanii społecznej "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym", którą prowadzą Fundacja PZU w partnerstwie z Policją. W tym roku motywem przewodnim działań jest zwrócenie uwagi na fakt, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.
- Kampania społeczna "Nie [przy]dzwoń za kierownicą" Już prawie co czwarty wypadek drogowy jest skutkiem korzystania z telefonów komórkowych w czasie jazdy. Rosnąca skala tego niebezpiecznego zjawiska to sygnał do wprowadzenia dla kierowców działań motywujących do zmiany złych drogowych nawyków. Dlatego rusza projekt „Nie [przy]dzwoń za kierownicą”, którego celem jest uświadomienie kierowcom zagrożeń związanych z korzystaniem z telefonu podczas prowadzenia samochodu.
- "Pilnuj swojego drinka" Okres urlopowy to czas, gdy częściej wychodzimy ze znajomymi do klubów, barów czy dyskotek. Należy jednak pamiętać, że w tych miejscach, może dojść do wielu zdarzeń. Spędzając w ten sposób wolny czas zadbajmy o swoje portfele, telefony komórkowe, ale przede wszystkim o własne bezpieczeństwo. Dotyczy to w szczególności kobiet, narażonych na podanie tzw. pigułki gwałtu. Stosując się do policyjnych zaleceń unikniesz niebezpiecznych sytuacji.
- Bezpieczne Wakacje Na Drodze! Wakacje i wypoczynek to upragniony i wymarzony, przez dużych i małych, czas relaksu, zabawy, aktywności oraz często dalekich podróży. Nad bezpieczeństwem podróżujących i pieszych czuwać będzie większa niż zazwyczaj liczba funkcjonariuszy. Policjanci będą pomagać podróżującym w bezpiecznym dotarciu do celu.
- Rusza akcja „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą” Zbliża się czas wakacji i beztroskiego wypoczynku połączonego z rekreacją w wodzie i nad wodą. Niestety jest to również okres, kiedy dochodzi do większej liczby utonięć. Aby zapobiegać tego typu zdarzeniom policjanci rozpoczęli działania w ramach drugiej edycji ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej pod nazwą „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą”.
- Jednośladem bezpiecznie do celu To już kolejna ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Tym razem skierowana jest przede wszystkim do użytkowników jednośladów, których liczba znacząco wzrosła przez ostatnie lata. Motocykliści, motorowerzyści, rowerzyści i kierowcy samochodów - pamiętajcie, że zarówno Wasze życie, jak i życie pozostałych uczestników ruchu drogowego jest w Waszych rękach!
- A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie? Komisja Nadzoru Finansowego prowadzi kampanię ,,A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie?" Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyko związane z inwestowaniem w kryptowaluty oraz na rynku Forex. Partnerami akcji jest Policja, Ministerstwo Finansów oraz Narodowy Bank Polski.
- Kampania społeczna pod hasłem „Seniorze, nie daj się oszukać!” W siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podpisano Porozumienie o współpracy pomiędzy Komendantem Głównym Policji, Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Prezesem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Prezesem Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie ochrony seniorów przed oszustwami. Tym samym uruchomiona została kampania społeczna „Seniorze, nie daj się oszukać!”.