Kampanie
Rozmiar czcionki
- Rasizm. Walczę, nie milczę. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych prowadzi kampanię Racism. Say it to fight it (Rasizm. Walczę, nie milczę). Akcja skierowana jest do cudzoziemców, dlatego uruchomiona została wielojęzyczna strona internetowa. Ulotki i plakaty będą dostępne w jednostkach Policji, urzędach, na uczelniach i w innych instytucjach publicznych. W realizacji kampanii z MSW współpracuje Agencja DSK.
- Rusza kampania "Dopalacze kradną życie" Dopalacze kradną życie – to nazwa akcji profilaktycznej, łączącej wszystkie osoby, którym zależy na walce z tymi niebezpiecznymi substancjami. Dziś w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, podczas inauguracji kampanii, podpisany został pakt przeciwko dopalaczom. Do akcji dołączyło już wiele osób, m.in. przedstawiciele mediów, środowiska naukowe, sportowcy oraz instytucje i organizacje pozarządowe.
- „KOCHASZ? POWIEDZ STOP WARIATOM DROGOWYM” – II ODSŁONA KAMPANII Konferencją prasową została zainaugurowana druga odsłona kampanii społecznej "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym", którą prowadzą Fundacja PZU w partnerstwie z Policją. W tym roku motywem przewodnim działań jest zwrócenie uwagi na fakt, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.
- Kampania społeczna "Nie [przy]dzwoń za kierownicą" Już prawie co czwarty wypadek drogowy jest skutkiem korzystania z telefonów komórkowych w czasie jazdy. Rosnąca skala tego niebezpiecznego zjawiska to sygnał do wprowadzenia dla kierowców działań motywujących do zmiany złych drogowych nawyków. Dlatego rusza projekt „Nie [przy]dzwoń za kierownicą”, którego celem jest uświadomienie kierowcom zagrożeń związanych z korzystaniem z telefonu podczas prowadzenia samochodu.
- "Pilnuj swojego drinka" Okres urlopowy to czas, gdy częściej wychodzimy ze znajomymi do klubów, barów czy dyskotek. Należy jednak pamiętać, że w tych miejscach, może dojść do wielu zdarzeń. Spędzając w ten sposób wolny czas zadbajmy o swoje portfele, telefony komórkowe, ale przede wszystkim o własne bezpieczeństwo. Dotyczy to w szczególności kobiet, narażonych na podanie tzw. pigułki gwałtu. Stosując się do policyjnych zaleceń unikniesz niebezpiecznych sytuacji.
- Bezpieczne Wakacje Na Drodze! Wakacje i wypoczynek to upragniony i wymarzony, przez dużych i małych, czas relaksu, zabawy, aktywności oraz często dalekich podróży. Nad bezpieczeństwem podróżujących i pieszych czuwać będzie większa niż zazwyczaj liczba funkcjonariuszy. Policjanci będą pomagać podróżującym w bezpiecznym dotarciu do celu.
- Rusza akcja „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą” Zbliża się czas wakacji i beztroskiego wypoczynku połączonego z rekreacją w wodzie i nad wodą. Niestety jest to również okres, kiedy dochodzi do większej liczby utonięć. Aby zapobiegać tego typu zdarzeniom policjanci rozpoczęli działania w ramach drugiej edycji ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej pod nazwą „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą”.
- Jednośladem bezpiecznie do celu To już kolejna ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Tym razem skierowana jest przede wszystkim do użytkowników jednośladów, których liczba znacząco wzrosła przez ostatnie lata. Motocykliści, motorowerzyści, rowerzyści i kierowcy samochodów - pamiętajcie, że zarówno Wasze życie, jak i życie pozostałych uczestników ruchu drogowego jest w Waszych rękach!
- A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie? Komisja Nadzoru Finansowego prowadzi kampanię ,,A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie?" Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyko związane z inwestowaniem w kryptowaluty oraz na rynku Forex. Partnerami akcji jest Policja, Ministerstwo Finansów oraz Narodowy Bank Polski.
- Kampania społeczna pod hasłem „Seniorze, nie daj się oszukać!” W siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podpisano Porozumienie o współpracy pomiędzy Komendantem Głównym Policji, Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Prezesem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Prezesem Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie ochrony seniorów przed oszustwami. Tym samym uruchomiona została kampania społeczna „Seniorze, nie daj się oszukać!”.
Rasizm. Walczę, nie milczę.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych prowadzi kampanię Racism. Say it to fight it (Rasizm. Walczę, nie milczę). Akcja skierowana jest do cudzoziemców, dlatego uruchomiona została wielojęzyczna strona internetowa. Ulotki i plakaty będą dostępne w jednostkach Policji, urzędach, na uczelniach i w innych instytucjach publicznych. W realizacji kampanii z MSW współpracuje Agencja DSK.
Rusza kampania "Dopalacze kradną życie"
Dopalacze kradną życie – to nazwa akcji profilaktycznej, łączącej wszystkie osoby, którym zależy na walce z tymi niebezpiecznymi substancjami. Dziś w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, podczas inauguracji kampanii, podpisany został pakt przeciwko dopalaczom. Do akcji dołączyło już wiele osób, m.in. przedstawiciele mediów, środowiska naukowe, sportowcy oraz instytucje i organizacje pozarządowe.
„KOCHASZ? POWIEDZ STOP WARIATOM DROGOWYM” – II ODSŁONA KAMPANII
Konferencją prasową została zainaugurowana druga odsłona kampanii społecznej "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym", którą prowadzą Fundacja PZU w partnerstwie z Policją. W tym roku motywem przewodnim działań jest zwrócenie uwagi na fakt, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.
Kampania społeczna "Nie [przy]dzwoń za kierownicą"
Już prawie co czwarty wypadek drogowy jest skutkiem korzystania z telefonów komórkowych w czasie jazdy. Rosnąca skala tego niebezpiecznego zjawiska to sygnał do wprowadzenia dla kierowców działań motywujących do zmiany złych drogowych nawyków. Dlatego rusza projekt „Nie [przy]dzwoń za kierownicą”, którego celem jest uświadomienie kierowcom zagrożeń związanych z korzystaniem z telefonu podczas prowadzenia samochodu.
"Pilnuj swojego drinka"
Okres urlopowy to czas, gdy częściej wychodzimy ze znajomymi do klubów, barów czy dyskotek. Należy jednak pamiętać, że w tych miejscach, może dojść do wielu zdarzeń. Spędzając w ten sposób wolny czas zadbajmy o swoje portfele, telefony komórkowe, ale przede wszystkim o własne bezpieczeństwo. Dotyczy to w szczególności kobiet, narażonych na podanie tzw. pigułki gwałtu. Stosując się do policyjnych zaleceń unikniesz niebezpiecznych sytuacji.
Bezpieczne Wakacje Na Drodze!
Wakacje i wypoczynek to upragniony i wymarzony, przez dużych i małych, czas relaksu, zabawy, aktywności oraz często dalekich podróży. Nad bezpieczeństwem podróżujących i pieszych czuwać będzie większa niż zazwyczaj liczba funkcjonariuszy. Policjanci będą pomagać podróżującym w bezpiecznym dotarciu do celu.
Rusza akcja „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą”
Zbliża się czas wakacji i beztroskiego wypoczynku połączonego z rekreacją w wodzie i nad wodą. Niestety jest to również okres, kiedy dochodzi do większej liczby utonięć. Aby zapobiegać tego typu zdarzeniom policjanci rozpoczęli działania w ramach drugiej edycji ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej pod nazwą „Kręci mnie bezpieczeństwo…nad wodą”.
Jednośladem bezpiecznie do celu
To już kolejna ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Tym razem skierowana jest przede wszystkim do użytkowników jednośladów, których liczba znacząco wzrosła przez ostatnie lata. Motocykliści, motorowerzyści, rowerzyści i kierowcy samochodów - pamiętajcie, że zarówno Wasze życie, jak i życie pozostałych uczestników ruchu drogowego jest w Waszych rękach!
A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie?
Komisja Nadzoru Finansowego prowadzi kampanię ,,A Ty kim będziesz kiedy bańka pęknie?" Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyko związane z inwestowaniem w kryptowaluty oraz na rynku Forex. Partnerami akcji jest Policja, Ministerstwo Finansów oraz Narodowy Bank Polski.
Kampania społeczna pod hasłem „Seniorze, nie daj się oszukać!”
W siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podpisano Porozumienie o współpracy pomiędzy Komendantem Głównym Policji, Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Prezesem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Prezesem Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie ochrony seniorów przed oszustwami. Tym samym uruchomiona została kampania społeczna „Seniorze, nie daj się oszukać!”.